Kleine ontploffing op boot in haven

© Brandweer Joure
Geplaatst: 04-06-2020 11:13

JOURE - Een echtpaar dat met een boot in de haven aan de Grienedyk in Joure lag, zorgde woensdag in de namiddag voor de nodige opschudding. Ze hadden een camping gasstel op een inductie plaatje gezet. De schakelaar stond aan toen ze de stekker in het stopcontact hadden gedaan en daar waren ze niet van op de hoogte. Door de hitte ontplofte het camping gasstel en ontstond er een steekvlam. De brandweeer werd er even na vijf uur bijgeroepen. Veel meer als een controle uitvoeren was er niet te doen. Het echtpaar bleef ongedeerd.

Deel dit bericht via:
Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Om te reageren moet u ingelogd zijn. Login of registreer

Kleine ontploffing op boot in haven

© Brandweer Joure
Geplaatst: 04-06-2020 11:13

JOURE - Een echtpaar dat met een boot in de haven aan de Grienedyk in Joure lag, zorgde woensdag in de namiddag voor de nodige opschudding. Ze hadden een camping gasstel op een inductie plaatje gezet. De schakelaar stond aan toen ze de stekker in het stopcontact hadden gedaan en daar waren ze niet van op de hoogte. Door de hitte ontplofte het camping gasstel en ontstond er een steekvlam. De brandweeer werd er even na vijf uur bijgeroepen. Veel meer als een controle uitvoeren was er niet te doen. Het echtpaar bleef ongedeerd.

Deel dit bericht via:
Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Om te reageren moet u ingelogd zijn. Login of registreer